donderdag 29 augustus 2013

Bloemen uit de tuin

De tuin brengt ook nog andere goede dingen: bloemen. Ik heb een paar boeketjes , waar ik erg van genoten heb, op de foto gezet.
Roos (gekocht) met een tak Salie die ik gesnoeid heb.
Het is leuk om bloemen en kruiden te combineren.
Later, toen de bladeren wat gedroogd waren, heb ik er thee van gezet.
Dat had ik van de rozenblaadjes misschien ook wel kunnen doen, maar
bij een gekochte roos weet je niet wat er op gespoten is....


Rozen en Hostablad in drie vazen, wit, beige en bruin.
Ik was erg tevreden over deze combinatie en het rook heerlijk.
Later heb ik hetzelfde nog een keer gedaan met rode rozen.
Daar heb ik geen foto van gemaakt, maar het was ook heel mooi
Wie goed kijkt, zal de rozen op de achtergrond in de tuin kunnen zien.

Oostindische kers
Ik vind het net een impressionistisch schilderij
De bloemen verlepten wel heel snel, dat is jammer.
Maar zolang ze staan, zijn ze prachtig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...