maandag 26 mei 2014

Zelfonderhoud

De beste manier om in balans te blijven, is dingen doen die je fijn vindt. Ik zit graag in een café te werken. Ik eet er een broodje bij en drink een glas van het een of ander. Dit is mijn absoluut favoriete plek:


Ik neem geitenkaaskroketjes en vraag er wat brood bij. Of ik kies de werkelijk geweldige omelet met groenten. Als ik hier heb gezeten, is mijn dag echt goed. Ik heb vaak heel veel werk verzet en kan echt opgeladen verder. Op de een of andere manier is een café de plek waar ik mij het best kan concentreren. Plannen maken doe ik ook het liefst daar. Niet ieder café natuurlijk, het moet er wel stijlvol en een beetje stil zijn, voor zover dat kan in een café.


Detail: Simone de Beauvoir werkte ook altijd in het café. Niet dat het iets betekent, maar ik wil het toch even gezegd hebben ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...