zaterdag 14 januari 2017

Herinnering - bootjes

Mijn oom is bezig met het scannen van oude foto's uit de familie albums. Mijn zus stuurde me een aantal toe. Leuke herinneringen roept het op aan eindeloos ronddobberen, naar de verkeerde kant roeien en aan bootjes in het algemeen. Hoe we vele vakanties op een camping stonden aan de Donau en naar de overkant gingen in klein opblaasbootje, hopend dat er vrachtschepen voorbij kwamen (die wij oceaanstomers noemden) zodat we flink zouden schommelen op de golven. Het bootje dat ik had in mijn studententijd, waarin is studerend lag te dobberen. Ach.. bootjes, wat zijn ze heerlijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...