donderdag 11 mei 2017

Landelijke pracht

Zondag was het begin van het seizoen bij de Piloersemaborg met een walking lunch. Mijn gastronomische vriendin en ik gingen er samen heen. Het was een prachtige onverwacht prachtige dag, tussen alle koude dagen van de afgelopen tijd. We zaten heerlijk in de zon met z'n tweeen en hadden ruim de tijd om bij te praten.

Het was een heerlijk menu.

Een vroege tuinsalade met bloemetjes en een mooie lepel hangop.
Aspergesoep met daslook
Een viskoekje met lamsoor en piccalilymayonaise
Een erwtenstoofschotel met een kruidenaardappelpuree. Hier was een klein stukje worst bij.
Een flensje gevuld met geitenkaas en gebakken als een wafel
Pannacotta met rabarbergelei en rabarberijs.

Iedere gang werd op een andere plaats op het prachtige landgoed geserveerd. Met 300 deelnemers (mijn vriendin en ik hadden nummer 299 en 300 en dat waren de laatste kaarten) moest je natuurlijk wel even in de rij staan. Maar wie geeft daar om in deze omgeving:?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...